REKLAMA
Znaleziono 3119 wyników
Kraków Batowiceinwestycja
Pokaż inwestycję
Kraków Batowice
Dziekanowice, Wola Zachariaszowska, Kraków Batowice
Kraków Luboczainwestycja
Pokaż inwestycję
Kraków Lubocza
Kraków, Kraków Lubocza
Kraków Olszainwestycja
Pokaż inwestycję
Kraków Olsza
Kraków, Śródmieście, Ptasia
Ulica Dekertainwestycja
Pokaż inwestycję
Ulica Dekerta
Kraków, Podgórze, Dekerta
Kraków Sanktuariuminwestycja
Pokaż inwestycję
Kraków Sanktuarium
Kraków, Józefa Marcika
Rzeszów Staroniwainwestycja
Pokaż inwestycję
Rzeszów Staroniwa
Rzeszów, Pułaskiego, Józefa Sondeja
Stacja Maksymilianowoinwestycja
Pokaż inwestycję
Stacja Maksymilianowo
Maksymilianowo, Dworcowa 13
Grudziądz Rządzinwestycja
Pokaż inwestycję
Grudziądz Rządz
Grudziądz, Południowa
Lepsze podróże koleją z Katowic do Czechowic-Dziedzic, Bielska-Białej i Żywcaartykuł
Pokaż artykuł
Lepsze podróże koleją z Katowic do Czechowic-Dziedzic, Bielska-Białej i Żywca
Pociągi między Goczałkowicami a Czechowicami-Dziedzicami jeżdżą po nowych torach, co usprawnia przejazdy z Katowic do Czechowic, Bielska-Białej czy Żywca. Podróżni korzystają też z dwóch nowych peronów na stacji Czechowice-Dziedzice. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują inwestycję na węźle czechowickim, której wartość to 1,4 mld zł. Dofinansowanie pochodzi z unijnego instrumentu CEF "Łącząc Europę".
PKP PLK realizują największą kolejową inwestycję w historii woj. śląskiego [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
PKP PLK realizują największą kolejową inwestycję w historii woj. śląskiego [FILM]
PKP PLK S.A. realizują największą kolejową inwestycję w historii województwa śląskiego. Jej efektem będą bezpieczne podróże, nowe przystanki oraz większe możliwości w ruchu pociągów. Trwa przebudowa torów, rozjazdów i czterech wiaduktów w Katowicach. Inwestycja na linii Będzin – Katowice Piotrowice jest dofinansowana z UE w ramach instrumentu CEF „Łącząc Europę”.
Znacząco zwiększą się możliwości przejazdów koleją między Poznaniem a Piłą [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Znacząco zwiększą się możliwości przejazdów koleją między Poznaniem a Piłą [WIZUALIZACJE]
PKP PLK S.A. toruje dwutorową jazdę między Poznaniem a Piłą – w Obornikach, na ważnym odcinku trasy kolejowej, wybuduje drugi tor i dodatkową „nitkę” mostu na Warcie. W efekcie zwiększy się długość dwutorowego odcinka aż o blisko 10%, co przełoży się na dogodniejsze podróże regionalne i dalekobieżne. Właśnie podpisano umowę na realizację inwestycji za ok. 100 mln zł (netto) z KPO. Ma się zakończyć w II poł. 2026 r.
Teleinformatyka AGHinwestycja
Pokaż inwestycję
Teleinformatyka AGH
Kraków, Śródmieście
Cyfronet AGH, ul. Podoleinwestycja
Pokaż inwestycję
Cyfronet AGH, ul. Podole
Kraków, Podgórze
[Kraków] Nowoczesny biznes wybiera Krakówartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Nowoczesny biznes wybiera Kraków
W ostatnich latach Kraków stał się jednym z największych ośrodków biurowych w naszym kraju. Ogromne...
[Katowice] Przebudowa rynku w Katowicach. Sobotnie zmiany dotkną nawet 100 tys. osóbartykuł
Pokaż artykuł
[Katowice] Przebudowa rynku w Katowicach. Sobotnie zmiany dotkną nawet 100 tys. osób
Nawet 100 tys. osób będzie musiało od soboty zmodyfikować swoje plany podróży. Według szacunków właś...
Dworzec kolejowy PKPinwestycja
Pokaż inwestycję
Dworzec kolejowy PKP
Koluszki, Kolejowa
Dworzec kolejowy PKPinwestycja
Pokaż inwestycję
Dworzec kolejowy PKP
Tłuszcz, Wołomin, Kolejowa
Dworzec "Łódź Fabryczna"inwestycja
Pokaż inwestycję
Dworzec "Łódź Fabryczna"
Łódź, Składowa
Kończy się drążenie tunelu kolejowego w okolicy Trzcińska na linii Wrocław – Jelenia Góra [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Kończy się drążenie tunelu kolejowego w okolicy Trzcińska na linii Wrocław – Jelenia Góra [ZDJĘCIA]
Kończy się drążenie tunelu kolejowego w okolicy Trzcińska na linii Wrocław – Jelenia Góra. Prace z wykorzystaniem nowoczesnej technologii, maszyny „TEM”, umożliwiają sprawną realizację robót przy bezpiecznych przejazdach pociągów. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. za ok. 130 mln zł, ze środków budżetowych i z dokapitalizowania, zwiększy przepustowość tunelu, zapewniając możliwość równoczesnego przejazdu pociągów po dwóch torach. Zakończenie wszystkich prac przewidywane jest w 2024 r.
Pociągi wrócą do Lubska – jest przetarg na nowe połączenia z Kolej+artykuł
Pokaż artykuł
Pociągi wrócą do Lubska – jest przetarg na nowe połączenia z Kolej+
Kolej przybliży Lubsko do Zielonej Góry. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły przetarg na przygotowanie projektu oraz realizację prac budowlanych na odcinku Lubsko – Bieniów. Szacowana na blisko 66 mln zł inwestycja z „Rządowego Programu Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowe Kolej Plus do 2029 r.” zwiększy dostęp do pociągów w województwie lubuskim i zapewni dogodny dostęp do kolei.
REKLAMA